آخرین اخبار

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: به زودی برای حل و رفع مشکلاتی که برای برنامه تلویزیونی «ثریا» ایجاد شده است، جلسه و دیداری با رئیس سازمان صداوسیما خواهیم...

معاونت صدای رسانه ملی با هدف پاسخ به نیاز مخاطبان در حوزه رسانه های نوین و فن آوریهای جدید، اپلیکیشن (برنامه کاربردی) تلفن همراه خود را با عنوان ایرانصدا...

اولین نشست هم اندیشی اساتید حوزه فرهنگ ، ارتباطات و رسانه با دکتر محمد حسین صوفی دبیر شورا و با هدف بهره گیری از نظرات و دیدگاه های کارشناسان و اساتید...

مرکز بسیج سازمان صدا و سیما با همکاری سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس نقش اقوام را در هشت سال دفاع مقدس با ساختارهای مختلف به نمایش می گذارد.
گزارش بررسی و ارزیابی آینده پژوهی نقش آفرینی شبکه های رادیویی در فضای مجازی تهیه و تولید شد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران:
این گزارش با هدف آیندهپژوهی نقشآفرینی شبکههای رادیویی در فضای مجازی تدوین شده است.
به این منظور، با استفاده از روش دلفی، 15 خبره از طریق روش نمونهگیری هدفمند و گلوله برفی بهعنوان خبرگان این حوزه برگزیده شدند و با ایشان در دو مرحله مصاحبه صورت گرفته است.
مصاحبه اول بهصورت باز و مصاحبه دوم بهصورت نیمهساختیافته تهیه شده است.
در دور سوم اجرای دلفی 43 پیشران بهدست آمده از دور دوم به رأی گذاشته شده و تأثیرگذاری این پیشرانها از نظر خبرگان بررسی شده است.
اهم یافتههای این گزارش بهصورت زیر است:
- تغییر و تبدیل سیاست حوزه صدای جمهوری اسلامی در فضای مجازی از حالت حضور مکمل به حضور موازی
- کمتوجهی به طراحی آرایش رسانهای متناسب با استراتژی آیندهنگر
- بهرهگیری اندک شبکههای رادیویی از بستر فضای مجازی و شبکههای اجتماعی
- کم بودن تعداد مخاطبان شبکهها در مقایسه با تعداد ذکر شده در اسناد بالادستی
به این منظور، با استفاده از روش دلفی، 15 خبره از طریق روش نمونهگیری هدفمند و گلوله برفی بهعنوان خبرگان این حوزه برگزیده شدند و با ایشان در دو مرحله مصاحبه صورت گرفته است.
مصاحبه اول بهصورت باز و مصاحبه دوم بهصورت نیمهساختیافته تهیه شده است.
در دور سوم اجرای دلفی 43 پیشران بهدست آمده از دور دوم به رأی گذاشته شده و تأثیرگذاری این پیشرانها از نظر خبرگان بررسی شده است.
اهم یافتههای این گزارش بهصورت زیر است:
- تغییر و تبدیل سیاست حوزه صدای جمهوری اسلامی در فضای مجازی از حالت حضور مکمل به حضور موازی
- کمتوجهی به طراحی آرایش رسانهای متناسب با استراتژی آیندهنگر
- بهرهگیری اندک شبکههای رادیویی از بستر فضای مجازی و شبکههای اجتماعی
- کم بودن تعداد مخاطبان شبکهها در مقایسه با تعداد ذکر شده در اسناد بالادستی