آخرین اخبار

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: به زودی برای حل و رفع مشکلاتی که برای برنامه تلویزیونی «ثریا» ایجاد شده است، جلسه و دیداری با رئیس سازمان صداوسیما خواهیم...

معاونت صدای رسانه ملی با هدف پاسخ به نیاز مخاطبان در حوزه رسانه های نوین و فن آوریهای جدید، اپلیکیشن (برنامه کاربردی) تلفن همراه خود را با عنوان ایرانصدا...

اولین نشست هم اندیشی اساتید حوزه فرهنگ ، ارتباطات و رسانه با دکتر محمد حسین صوفی دبیر شورا و با هدف بهره گیری از نظرات و دیدگاه های کارشناسان و اساتید...

مرکز بسیج سازمان صدا و سیما با همکاری سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس نقش اقوام را در هشت سال دفاع مقدس با ساختارهای مختلف به نمایش می گذارد.
گزارش آسیب شناسی مخاطب پژوهی رادیو تهیه و تولید شد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران:
این گزارش با هدف آسیبشناسی مخاطبپژوهی در رادیو تدوین شده است.
به این منظور با ۱4 تن از خبرگان این حوزه که اعم از اساتید ارتباطات ویژه در حوزه رادیو ، برنامهسازان ، مدیران و پژوهشگران رادیو بودهاند تا سرحد اشباع نظری مصاحبه صورت گرفته است .
این افراد از طریق نمونهگیری هدفمند و همچنین نمونهگیری گلوله برفی انتخاب ، نظرات آنها احصاء و تحلیل و ارزیابی شده است.
اهم یافتههای این گزارش به شرح ذیل بوده است :
- کاهش کیفیت فرآیند مخاطبشناسی
- عدم جامعیت استفاده از تعاملات برنامهای و دانش ضمنی برنامهسازان برای مخاطبشناسی
- ضعف در ایجاد سیر مخاطب شناسی
- تبیین نشدن جایگاه مخاطب شناسی که نشأت گرفته از فرهنگ سازمانی نامطلوب است
- سازماندهی نامناسب در ایجاد بستری بر ای شناخت مخاطب در رادیو
به این منظور با ۱4 تن از خبرگان این حوزه که اعم از اساتید ارتباطات ویژه در حوزه رادیو ، برنامهسازان ، مدیران و پژوهشگران رادیو بودهاند تا سرحد اشباع نظری مصاحبه صورت گرفته است .
این افراد از طریق نمونهگیری هدفمند و همچنین نمونهگیری گلوله برفی انتخاب ، نظرات آنها احصاء و تحلیل و ارزیابی شده است.
اهم یافتههای این گزارش به شرح ذیل بوده است :
- کاهش کیفیت فرآیند مخاطبشناسی
- عدم جامعیت استفاده از تعاملات برنامهای و دانش ضمنی برنامهسازان برای مخاطبشناسی
- ضعف در ایجاد سیر مخاطب شناسی
- تبیین نشدن جایگاه مخاطب شناسی که نشأت گرفته از فرهنگ سازمانی نامطلوب است
- سازماندهی نامناسب در ایجاد بستری بر ای شناخت مخاطب در رادیو